Daily Services sp. z o.o. od ponad ośmiu lat świadczy dla swoich klientów kompleksową obsługę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych, działając na zlecenie doradców restrukturyzacyjnych, kancelarii prawnych, a także innych organizacji (bez względu na rozmiar czy rynek działalności). Bazą działalności jest przejęcie procesów administracyjnych i stworzenie tym samym przestrzeni klientom do prowadzenia działań merytorycznych oraz rozwoju biznesu.
Codzienne zadania w zakresie świadczonych usług firma realizuje w oparciu o pracę ludzi, którzy podchodzą do swoich zadań z pasją i zaangażowaniem.
Nadrzędnym celem jaki sobie stawiamy jest stałe podnoszenie zadowolenia i zaufania klientów poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług oraz dbanie o rozwój firmy i wzrost satysfakcji pracowników.
Realizacji niniejszej Polityki jakości służy wdrożony w Organizacji system zarządzania jakością, zgodny z normą ISO 9001: 2015. Dzięki przyjętym zasadom systemu:
Poprzez niniejszą Politykę jakości Zarząd Daily Services zobowiązuje się do stałego spełniania wymagań wynikających z wdrożonego systemu zarządzania jakością oraz równocześnie deklaruje ciągłe jego doskonalenie.
Założenia niniejszej Polityki Jakości stanowią zobowiązanie wobec naszych klientów i partnerów, jak również zostały zakomunikowane oraz są znane, akceptowane i respektowane na wszystkich szczeblach organizacyjnych naszej firmy.
Prezes Zarządu
Patryk Michalak
DAILY SERVICES SP. Z O.O.
NIP 9542793705
KRS 0000737351